En väldigt chill dag

Idag har det varit en väldigt chilldag. MIn klass och några till från några andra klasser skulle åka in till gamla stan och vara vid riksdagen. Sen efter det så gick jag, Alice, Christiane och Hanna till waynes en snabbis. Sedan var Hanna tvungen att åka hem. Så då gick först till apoteket och köpte nässpray ( ja, ni läste rätt= noch sedan gick vi till donken och käkade vi där. Sen var jag tvungen att åka hem för jag skulle träffa Linda. Så jag åkte hem och gick till Lindas skola. Sen åkte vi hem till henne och käkade mellis. Sen så pratade vi en stund och allt mellan himmel och jord. Sen så prtade vi lite mer och kollade lite på några bloggar. Sedan så hjälpte vi hennes lillesyster att fixa sig för hennes disco som är på hennes och min systers skola. Så lockade hennes hår och Linda sminkade henne och hon blev jättesöt. Sedan så gjorde Linda sig till en Hipster. Ni som kollar på claraslife, ni fattar. Ni andra, tips att kolla på henne.
Men sen så kollade vi lite på awkward och sedan var jag tvungen att åka hem.
Hämtade mina småsyskonen från diskot ooch åkte hem. Har sen kollat på polaoid kameror och jag trodde jag skulle inte hitta någon men jag gjorde det och den verkar sjukt bra. Jag kommer troligtvis ha råd med kameran men filmerna får jag se om jag hittar några billigare. 
 
Jag läste nu på alice och chrilles blogg att dem såg juliahofsweden!! Jag som nu läser hennes blogg sjukt mycket. Dem träffade henne efter jag hade åkt från stan så det var lite synd. Men jag är superglad att jag fick träffa Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0