Klippt mig

Jag klippte mig förra veckan. Men det var inte riktigt att bara klippa topparna. Jag klippte av mitt hår!!!! Okej, jag är inte flintis men kort hår kan man verklligen säga att jag har. Jag valde att göra det med tanken på att jag vill göra en förändringen. Jag färgade håret i början men nu måste jag nog förga om det snart. Jag har funderat på att göra det i ungefär sen i sommras. Väldigt lång tid. Det var inte riktigt samma dag. Fick många olika reaktioner av mina kompisar men jag har fått komplimanger av till och med mina lärare. Ingen har sagt något dumt! Våga göra något annorlunda!!!

Instagram

 

 


Som jag vill vara

Ska faktiskt läsa em bok jag har lånat idag!
Den heter som jag vill vara. Tycker den veka bra men ändå lite skum.. Har också reseverat en bok. Svart ängel heter den.
Den handlar om en 15 årig tjej som går på en fest. Där möter hon en kille och behöver jag säga mer. :P
Ska bli skojit att läsa!

Hanna Haverinen

Hanna Haverinen är en snäll person som jag avgudar,haha. Hon är bäst <3
UPPDATERING:
Som en del har listat ut så har hanna facerepat mig idag!! Haha, men ska vara snäll och låta det vara! :D
Men det är till viss del snat ju! :P
Sh0pöh
Säääääääääääääääxxyyy

The day


Nikon d5100 plus 18-55/3,5-5,6

Idag har det inte hänt så mycket.
HAr varit med småsyskortna och mormor och morfar. Varit ute i skogen och varit vid gravarna.
Ikväll innan jag lägger mig ska jag ordna lite saker plus lite skolarbete. Man måste fortfarande har kvar kunskapen i hjärnan.

Photo boothe




Tog den typ för tre minuter sen.
Dog den på mammas MacBook.
Love it.

Har inga nya bilde ratt visa men snart det kanske kommer nya bilder. Köpte idag just dance 3. Min lile syster köpte en till remote. Det var jätte kul.

Idag blir det mest mys med familjen. Imorgon åker mamma och pappa till Italien och kommer hem på måndag natt. Vill då vara med dom och umgås. Är det bara jag som kan tycker att det är det bästa som vet? Det blir nog också mycket godis. Eller, jag hoppas det. :P

Ingången





Så typsikt mig att fota typ allt jag ser.

Jaja, här var entrén. Jag vågar inte lägga några bilder inomhus med tanken på att jag vet att man får fota men jag vet inte om man får lägga ut det. Vill så gärna men jag vill inte bryta några regler. ...

Sevärderheter i Stockholm lll





Sevärderheter i Stockholm ll




Sevärderheter i Stockholm l





Linda och Arvid






Tog lite bilder på min lillebror Arvid och Linda. Ni som inte vet vem linda är så är hon en av mina bästa kompisar. Har känt henne typ hela mitt liv.

Green in the city






Idag var jag och min familj med linda och sara på nordisak museumet. Har massor av foton som jag tänkte visa er.
Här är bara lite medans jag väntade på att mamma skulle parkea bilen.

Me in black and white




Me and just me






Me, me and me

My sister



Hade varit i centrum med mina två småsyskorn och min mamma. På vägen hem så hittade jag och min lillesyster massor av ornage och gula löv. Bad henne då att leka med dom typ medan jag fotade. Blev hyfsat nöjd med dom.


Förlår att jag har inte blogat så mycket men det är mest för att jag bara inte har haft massor av bilder att visa. Men nu har jag massor så var beradda.

RSS 2.0