Hassela

Jag och min familj ska åka till hassela över nyår. Sitter just nu i bilen med mina småsyskon. Jag bloggar från min mammas iPad så det kanske inte bli mer bloggande under den här veckan.


Linda

Idag ska jag gå till Linda. Eller jag ska typ gå nu men jag har lite grejer jag måste fixa. Hon har faktiskt skaffat en systemkamera också så hon sa till mig att vi kunde gå ut och fota. Kul om ni frågar mig.
Tänkte ta bussen men jag hittar inte min bussremsa som jag inte har användt på typ ett halv år.

God jul!!!

Jag säger nu god jul till alla mina läsare. Hoppas ni får en underbar jul!

Fel!

Det är något fel med blogg.se. JAg kan inte ladda upp bilder.
Måste se om det går att fixa.

Grazy girl :P


10 personer

Det här är en facebook grej. Men jag tar bara dom som går i min skola. Så det blir lite enklare.

Wille.

En kille som går i min skola.

Käner han inte så jätte bra men han är glad hela tiden och när man är i

närheten är han jättesnäll. :D :D

 

Annika.

En glad tjej och plus är hon söt. När man är med henne är hon supersnäll:D Kännr henne sådär :)

 

 

Sophie.

En tjej som går i min klass sojm är super snäll plus väldigt söt. Men nu är hon brunnet

och hon passar verkligen i det. :D

 

 

 

William

Går i min klass. Känner han typ inte alls för man ser inte honom så mycket. :)

 

Hanna.

En super tjej som är super duper snäll och hon är alltid söt och jätte snygg och man blir bara glad när hon är i

närhetern. :D <3333 Hon är också jätte bra på att fota. :D

http://fifo.blogg.se/

 

 

Alice.

En jätte snäll tjej som man blir så himla positiv och hon är super duper söt och positiv. :D <3333

Hon är också jätte bra på att fota. :D

http://omgalice.blogg.se/

 

Angelica.

Känner henne sen min förra skola men känner också henne sådär. :D

Jätte snäll och hon är fin i sitt korta hår.

 

Fredde.

Känner honom sådär också. Brukar inte prata med honom så mycket men verkar snäll. :D

 

Zoé

Känner hennes så där men hon är jätte snäll och jätte söt och snygg. :D Gillar

hennes namn också. :D

 

Bella.

Hon är super duper snäll och super duper sött. Hon är alltid positiv också. :D <3333

Hon ärockså jätte bra på att fota. :D

 



RSS 2.0