Hanna...

Såg nu att lilla busungen Hanna har gjort ett inlägg på bloggen.
Är hos henne nu men jag ska snart hem och äta. Baar för att min mamma är bäst ska hon köpa pizza. Världens bäst mamma helt enkelt!

 


Hanna

Hanna Haverinen äger! Kramizz


Mitt i natten

Jag sitter nu och pratar med Bella och Tobbe på skype.
Vi pratar om typ allt och jag är typ lite flumig så klart.
Är skit trött. Men iallafal.....
Inget nytt utan sportlov!!!
Tänker faktiskt göra något under lovet den här gången.
eller? :P

18 februari 2012

Idag har varit en bra dag! Jag började med att vara en städerska typ. Städade mitt rum och dammsugande resten av lägenheten. Sen åkte jag till kista för att möta upp Bella Elin Hanna Chrippe Tobbe och Carl. Men Hanna Bella Elin och Chrippe hade åkt  fel så jag var först med Tobbe och Carl. Värsta pinsamma tystnaden med tanken på att jag inte känner dem och det var första gången jag träffade dem. Vi gick till BR (fråga mig inte varför) och sedan till expert sedan rings Bella och jag möte upp dem. Sedan gick vi runt bland affärer. Ursäkta hur jag skriver. :P sedan gick vi till donken och sedan lite mer affärer. :) Sedan åkte vi hem eller rätta sagt dem åkte nånstans och jag åkte hem. Sen har jag varit hemma och nu har vi gäster. Är ganska utråkad. :)

 


Ear cuff


Nobody puts baby in the corner

Jag har sett Dirty Dancibg med min kusin. Jag har själv inte sett filmen. :S men den var jätte bra. Jag såg den på china teatern och det ägde. Jag rekomender den stort!!!


Nytt år nya mål

Jag vet att det har gått en månad men jag tänker iallafall berätta lite nya mål.
Jag har märkt att jag har inte gjort några av mina nyårslöften utom typ betygen. Men jag vill göra mer. Jag vill mår bättre fysikskt men ändå physikst. Jag har haft lite problem med lite tankar. Haft många "tänk om"-tankar. Det vill jag ändra på. att inte behöver tänka på sådant.
Jag har märkt att jag har blivit mer kretiv och det vill jag utveckkla.  Jag har funderat på att måla mera. Och fota mycket mera. Jag tror det är också bra att utrycka känslor och tankar. Något som är bra för mig.
Sen är det min träning som går skit. Jag måste börja träna och det är något jag behöver göra för att må bra. Jag har lte problem med min kropp som gör att jag måste börja träna men också för att jag har en dålig kondis också.
:P Så dedt ska jaggör bättre på det. Fundera på att köpa Zumba eller köpa gymkort.
Vi får se.
Nu får vi se till att jag går igenom mina mål om det går nu.

HAHAHA


Just nu


RSS 2.0