Gäster

Sitter just nu i mitt rum och väntar på att vi ska få gäster. Som otur så finns det typ inga barn i min ålder så det blir mest nog att snå datorn och plugga kanske lite så jag kan sen chilla lite senare. Har ju min choklad som jag kan överleva på. :) ska nu se till att göra något. Ska kanske ladda upp Falun bilderna nu när jag har tid. :) en liten smyggtitt...


Revenge

Har just kollat på revenge. Love it. Gick hem lite tidigare för jag började mår dåligt. Det roliga i det var att både jag, Chrille och Hanna gick hem och lämnad Alice. Men om Alice och Chrille ser det här, tack för att ni övertalade mig att gå hem. Behövde verkligen vila lite .


Frukost

Sitter just nu och äter havregryn con blåbär. :P den kan se lite väl ut men det är supergott. Den har blivit lite lugnare i skolan så lite inlägg i och dit kan komma up. :)


In the Woods


:S

Jag vet att jag har inte bloggat men det är int emitt fel. Det är mitt val. Jag har haft/har det fullt upp med skolan dem här sista veckorna. Lite skoldagar men så himla mycket ska bli gjort. Det är därför. Har försökt få upp min träning. Ska börja med kondis och styrke plus lite annat. Men problemet är att jag måste träna med mamma, annars kan jag jogga ( som jag suger på :P).
Håller på nu i denna stund med svenska och sedan ska jag göra några sidor i spanska.
Gud vad mycket har hänt!
okej, det ända intressant som har hänt är att från i måndags till fredags så var jag i falun. Man åker dit en gång per läsår och har slöjd, hemkunskap, bild, lite idrott och lite no. Det är typ det alla ser framimot. Men iallafall, skit kul och man äter godis hela veckan typ. JAg trodde at jag hade gått up 5 kilo men chokerande så var det mindre. :D Har massvis med bilder men jag orkar inte vissa dem och jag måste redigera och gör allt sånt och det gör jag inte just nu men jag kommer att göra det nån annan gång. Vem vet, kanske idag! :D
Lånad bild av Bella från förra året! Jag, Alice, Bella och Chrille!

RSS 2.0