Prov

Har idag har haft prov och e så himla nöjd!!

Random bild jag tog just!


Kemi.

Har pluggat kemi i 5 timmar. Känner mig så himla stolt. Och nöjd.


Top girl


Ipaden

Jag skriver nu från min mammas iPad. Blogg.se har skaffat en iPhone app men den använder jag på ipaden. Går lika bra. Vet att jag inte har bloggar men jag måste ordna saker och så om ni förstår. Ska ta upp bilderna i veckan. Kanske det blir lite bilder idag. Vem vet?? :)


Foto helgen som har gått

Jag ha inte riktigt haft någpt att skriva eller att visa.
Men jag kan berätta saker som kommer att dyka upp.
Jag har fotat lite på blogawars så dä bli det lite bilder.
Seda har jag fotat när min lille bror gör färfällaligan en match.
Och sist ha jag fotat nä jag och min pappa med mina småsyskonn var och kollade på cirkus cirkö.
Idag ska jag fota utomhus med hanna efter skolan.
Sedan har jag bestämmt att starta veckans fotoblogg och en tävling.
Kolla in min blogg för jag hoppas bilderna kommer snart upp.
Här är en litet provsmak.
Uppdatering:Har bestämmt att det kommer under veckan. Ha lite fult upp nu. Men vi får väll se.

Lågan

Testade fota ljus.
blev ganska nöjd.
Har massor från när jag gjorde en liten fotografering på egen hand.

Rätt beslut!

Tog med mig kameran och är glad över det!
Har inte laddat över men det kansek blir imorgon eller det måste bli.
Ska sen kanske lägga upp en video när ulric sjunger och kansk ett bildspel när han skiver autografer.
Har också lite bilder när jedward gör både och men det är mindre bilder av det.
Skriver mer om blogawars och så men en sak kan jag säga. Blå märke, kanske fler.
Ser ni mig på bilden??

Kista med Hanna

Idag sa jag och Hanna till Kista för att se blogawrs. Men Hanna vill typ bara se Ulrik Munther.
Har ingen aning om jag kommr ta med kameran. Håller på att grubbla över det.
Vill fota men jag vill också att ingen ska ta den. Det skulle vara dåligt med tanken på att jag fick dene i veckan.
Tufft beslut men ni kommr märka det belutet.

Design

Som ni ser på min design så är den inte så jätte fin men den får duga.
Måste jobba på en riktig design snart tror jag.
Men då vet jag nog vad jag ska ha.
Om det är nån som kan vara snäll att göra aen till mig så komenter det här inlägget är ni jätte snälla.

Will you marry me?

Bilder som jag har tagi idag och igår. Gick inte att ta upp bildern jag hade redigerat.
Hoppas det här duger.
P.S Det är inte förlåvnings ring utan bara en vanlig ring.

Min nya foto blogg!

Ja!
Nu har jag Cajsa skapat en egen fotoblogg.

Här skriver jag lite och självklart så blir det massvis med bilder.

Har inte så mycket.

För att läsa min personliga blogg gå in på cutiecajsa.blogg.se


RSS 2.0