Julafton imorgon!

Är så sjukt taggad att det är jul imorgon! jag kommer förstås inte ha snö eller en jultomte men det skiter jag i. Jag har ju Thailand! Men imorgon ska vi sova ut sen ska vi åka någonstans på ön och sedan så kommer vi gå på ett poolparty. Vi bor i ett hus med en annan familj som bor på övrevåningen men dem som äger huset och allting kommer ha ett och den ska vi till! Jag har hört också att det finns ett cafe som kommer sälja lussebullar imorgon och jag måste ha en! Har faktiskt inte ätit någon och det är bara hemsk!
Jag kommer förklara vad jag har hållit på med dem närmsta dagarna och uppdateringen kommer att bli bättre men fälj mig på instragram @cajsathulin där jag kommer lägga ut fler bilder! 
Här får ni några bilder som jag tog för några dagar sen.
 

Koh Tao

Så ja, jag ät nu på en ö som heter Koh Tao och ligger i...... THAILAND! Så jag är on freking Thailand! Vi kom i fredags och vi har hittills sett mest av den västra ön just nu. Men vi kommer tillbringa jul och nyår och jag är taggad. Kan inte fatta att jag liksom är här nu. Vi har planerar sen här resan i typ ett år och jag är äntligen här!!!
Jag listade ut att vi har bara internet i typ vardagsrummet/köket, badrummet och ute på terassen. Det är ganska dåligt så bilderna är svåra att lägga upp men det kanske bli bara några få och sen kanske mer när jag kommer hem.
Men jag har snorklat, badat i poolen och bara tagit det lungt. Min lillebror har blivit sjuk så vi är mest runt lägenheten och sen på kvällen kanske vi går ner till stan och äter och köper lite mat och frukt.
Ska nu kanske hoppa i poolen oh se om det är någon som vill hänga med. Kanske något inlägg hoppar in nånstans.


Födelsedagen

Jag fyllde faktiskt 14 år för typ en vecka sen men tänkte skriva lite kort om den nu. Jag firade först mig och min kusin med våra familjer för vi är ju nu borta på hans födelsedag. Dagen efter så firade jag med min storesyster inne i stan där i år middag och en minifika. Sen kom min födelsedag. Hela min familj försov oss faktiskt så jag skulle få alla mina presenter på kvällen. Sen så var det skola. Efter skolan så gick jag hem, gjorde mig i ordning, sen åkte min familj med min mormor och morfar till en spansk restaurang och åt middag. Och av dem fick jag exakt vad jag önskade mig. ETT NYTT OBJEKTIV TILL MIN KAMERA! Jag satt och stirrade på den och kunde inte fatta att den var min!
Så nu är jag 14 år och 8 dagar. :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2996101/images/2012/pic_50d15b38e087c31dba87b130.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2996101/images/2012/pic_50d15b38e087c31dba87b130.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2996101/images/2012/pic_50d15b38e087c31dba87b130.jpg%3C/a%3E">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2996101/images/2012/pic_50d15b38e087c31dba87b130.jpg" class="image">


RSS 2.0