Bloggdesign bort

Jag har bestämmt mig för att jag ska ta bort min bloggdesign och göra om den till en annan design och en lite mer snyggare. Har ingen aning när det kommer bli klart men kanske om några dagar och kanske slutat av veckan.

Modig eller feg?

Jjag har hört ibland att jag kan vara feg för jag vill inte se en skräckis eller skrika i cafeterian efter att har förlårat på blubban. Då kan man känna sig som en fegis men när jag väl tänker på det så är jag inte någon fegis.
  1. Jag klippte av mitt hår! Från att ha nästa vid rumpan till att lika kort som killarna.
  2. Jag bytte till en skola där jag kännde en person! Jag var rädd men jag var modig som tog det beslutet.
  3. När jag mådde dåligt, tog jag tag det i mina händer och skaffade hjälp, Jag är inte på toppen men jag klättrar på.
  4. Jag ringde 112 när vi hade haft inbrott. Jag kunde knappt röra på mig men jag samlade ihop hälften av min hjärna så jag kunde prata.
Det här är bara några av saker jag har gjort. Men det behöver inte vara några stora saker. Det behöver bara vara viktiga för dig. Det kan vara att du stog upp mot någon som behandlade illa i skolan eller bara att du vågade se en skräckis på kvällen. Bara såna här saker gör så att DU blir modigare än vad du är.
 
Jag skulle inte kalla mig modig som ett lejon men jag backar ur i saker som är fel för mig. 
 

Bada med kläder på

Just nu håller jag på att fylla mitt badkar med vatten för jag ska fota med kläder på. Fick den här iden från en bild Tyra Banks gjorde i ett badkaroch den var great! Men den här gången är det inte mycket "high-fashion" utan mest känslor och konst.


Bildlösheten är borta!

 
Är just nu ute på vandrahemmet. Mimmi lärde mig hur man kan få bilder från mobilen till datorverisonen på mobilen. Inga mer bildlösa inlägg troligtvis....
Bloggar senare. 
 

RSS 2.0