SUPRICE!!

För unngefär lite mer en vecka sen så skickade jag ett wmeddelande till Malin om en ide till råan bästa vän Linda. Det slutade med att igår så hade jag, Malin och Erik en liten överasking myskväll. Vi hade godis, chips och Coca Cola. Man skulle har sett hennes minn när vi sjöng för henne. Men vi såg först Sherk och konsaterade saker som finns bara i teckna filmer. Sedan så spelade vi fia med knuff med en liten nypa våld. Såna är vi. 
En riktigt bra kväll med ett par riktigt bra kompisar! 

Bara "lite" lat...

Jag har lov nu så YODO inte YOLO. You only dies once. Nej, men jag har mest kollat på tv-serie som gossip girl från säsong 1 till fyra och idag började jag se på Hart Of Dixie. Ska just börja se på avsnitt 19. Rekomendera den stort! Ska kolla vidare och skriva ett inlägg om igår.

PÅ lördag så får ni svar

Jag har, som ni har säkert sett, tagit en ordentlig bloggpaus men jag har haft sjukt mycket med skolan så jag har inte haft tid. Men jag kommer skriva ett inlägg om nästan allt.

Lite bråttom

Hinner nästan inte skriva men jag förklara när jag kommer hem.


Im to cool for school

Men jag måste till den iallafall. Sitter just nu i skolan och min rast slutar typ om en minut. Hehe... Tänkte bra slänga in ett litet kort inlägg men nu måste jag sluta för annars så kommer en lärare och säger till mig.


RSS 2.0