Med Hanna

E nu med Hanna och ska sova över hos hennes. Imorgon sak vi fota lite scary foton. Vi ska fota varanra och se lite läskiga ut. Hhi.
NU ska jag och hon kanske vara lite sociala mot varandra eller vadå?

Avskyr blidlösa inlägg. Eller vadå?

Me as a littel girl



Tänkte vissa en bild på mig som en liten tjej. Okej, det är jag och min storesyster på en semeter när jag var liten.
Idag så har jag fotat på mina småsyskons höstsalong så det kommer nog att bli många bilder senare i tiden.

Water drops ll







Water Drops I




Nästa inköp till kameran

nikon fjärrutlösare ml-l3. Ha hittat den för 200 kr.
Köning kn-tripod40. Finns för 300 kr.

Sorry

Jag är ledsen att jag har inte bloggat men har inte vissat något specielt.
Men ska snart visa er en annan sak.
Inget med fotografering utan utrustning.
Hoppas jag får råd med dom här saerna.
Imorgon är det dags att fara till skolan.
Jag har fick föresten A (MVG) i idrott dansdelen.
Är väldigt nöjd med det.

Good night music

Har ett musik projekt den här veckan och är helt slut. Ungefär så här kan man se ut. God natt!!


Bloglovin

Följ min blogg med Bloglovin'

Ny duchad


Hanna

Jag har tagit foton på hanna lite på skoj.
Så klart så ställer hon upp.

Efter Blogadwars

Här är bilder från när jag, Mimmi och Hanna skulle åka hem.
Jag tog lite bilder på skoj. Var ganska roligt tycker jag.

jedward signera på Blogawards.


Jedward uppträder på Blogawards.


Ulrik Munter signera på Blogadwards


Ulrik Munter uppträder.

Jag vill bara säga en sak innan.
Om ni undrar varför han är så himla röd var det för att han var sjuk.
Vet då varför inte han uppträde men jaja. :P

Innan

Innan Ulrik och Jedward så fotade jag lite. Hann inte fota dom andra artisterna.
Hoppas ni blir nöjda men snart kommer fler bilder.

JAA!!

Nu är snart allt klart för att publicera! Redigreat alla bilder som ni ska få se. Ska snart visa dom. JAg har inte bloggat för jag har varit borta med min kompis mimmi och hennes föräldrar till nått ställe. Där har jag fotat väldigt mycket och plockat jätte mycket svamp. Men jag har också ätit rökt älghjärta. Och det var super. Jag menar det, alla borde testa det med ett ljust bröd till. Tyvär har jag inte laddat upp alla bilder. Så bildlös inlägg. :P

RSS 2.0