Likebieber

Snälla kolla in Alices och Miriams novellblogg. Super!!!! <3 jag lovar er, om ni gillar noveller kolla in den här bloggen. :)
http://likebieber.webblogg.se/


Visst är jag kreativ?


Hihi

Min Bloggpause är inte över men jag måste väl blogga lite.


Bloggpause

Jag är ledsen men jag kommer nog att ha en Bloggpause. Jag hade förut räknat fel i min planering så jag har det väldigt tajt i mitt shema. Typ jag måste redovisa skit mycket men del blev ett fel. Men det kanske kommer upp bilder oh inlägga lite då och då. Skolan går först. Ett utryck min mamma brukar säga.


Sun

Jag, Bella, Adde, Viktor, Victor och Erik sitter ute och bara choklad. Det är det bästa med att rast att man kan bara vara ute och chilla.


Skolan

Har just nu rast i skolan. Ska snart ha matte. I mina öron kan man höra one direction med låten another world.


Now


Kvar

Jag blev kvar hemma hos mormor och morfar iallafall. Men vi ska snart äta köttbullar och makaroner.
Mamma och pappa ska snart hem bog om kanske en eller två timmar.


Im a shadow


Vaknade hos mormor

Hejsan!
Jag vaknade nu hos min mormor och morfar. Förklara bättre när jag är hemma.


Papper


IPhone

Sitter just nu i skolan. Jag har det lite tråkigt och då så to jag kort på bellas och Chrilles iPhones. Vad tycke ni om resultatet? Är ganska glad med tanken på att dom är tagen med min iPhone. :)


The perfect boyfriend

 

 


Alone

Sitter i mitt rum och äter bilar :) är bara lite Forever alone. :P lyssnar på något gammal låt som jag älskar.
Har typ bara städat och har varit ute. Jag som är också aldrig ute typ. :P
Jaja, tillbaka till fantasin där man är perfekt och det finns enbart godis vänner och musik. Såklart min familj ska vara där. :P

 


RSS 2.0