Skolavslutning idag!

YES YES!!!
Idag har jag skolavslutning och sen är det SOMMARLOV!!!
Jag känner att det här kommer bli en bra sommar! Kommer träffa tjejerna nu också under sommaren. Förra sommaren sa vi inget till varandra men nu kommer det bli bättre!!
Jag ska börja göra mig i ordning och sedan ska jag åka iväg. Jag ska ungefär samma outfite som igårmen istället för rött linne och röda convers så har jag rosa linne och svara balerina. Men jag får se hur det blir men just nu så tror det blir samma som igår fastjag har vädrat dem så att dem är rena.
Nu måste jag chilla iväge så att jag sen inte kommer försent till sista skoladagen. :)
En gamaml bild från somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0