Hemma och snart iväg!

Jag kom hem för en timme sen och då ringde pappa och frågade om jag ville följa med till gålö ( kommer skriva i ett inlägg inom en snar framtid vad det e). Jag visste inte då om jag ville men jag skulle i alla fall inget att göra imorgon så jag tänkte att jag kunde följa med. Men om det händer en sak så åker jag hem. Annars kommer jag hem på torsdag. Min morfar fyller år då och sedan så kommer dem att åka iväg i 2 veckor.
Kanske kommer nu bli lite kamera bilder men med tanken på att det är dåligt internet så är det en liten chans på uppdatering. Men ni kommer sen se bilder lite då och då. Måste fortsätta att packa för vi kommer åka om kanske en halvtimme. Min mamma och papp är just nu ute och handla men dem kommer snart förhoppningsvis. God natt och adjö.

På bilden är det från när jag och Bella åkte longbored. Är så himla grym på det.....


Kommentarer
Postat av: mysan

Du är hur fin som helst glöm inte de! <3

Svar: Tack!
Cajsa

2012-06-19 @ 23:19:26
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0