Busy like a bie!

Inte riktig upptagen...

Jag har bara inte haft tillgång till dator och blogg.se appen funkar inte! Så det är bara när min pappa kommer hem som jag kan använda dator. Vi ska sen skaffa mig en egen dator. Helst vill jag ha en mac för jag är mest van vid dem och dem är super! 
 
Men det kommer bli svårt med uppdateringen för jag ska iväg imogon hela dagen! Vi ska åka ut med båten och ha en familje utflykt. Kommer behöva gå upp tidigt ( kanske runt 8...) och vi ska sen åka iväg. '
 
Idag så vaknade jag HALV 1 och för mig är det rekord! haha, men jag orkade verkligen nästan inte göra någonting. Men jag kollade på The twilight saga: Eclipse med mina små syskon. Men sedan gick vi ut och jag filmade lite. Fick ihop en bra video också. Men när vi kom tilbaka så kollade vidare på filmen och åt paj. :)
Sen så kom min mamma hem och hon gjorde mat till oss. Medans vi åt så kollade vi klart på filmen.
 
Nu ska jag snart göra mig i ordning och sova. Men jag kommer inte kunna sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0