Hejsan Svejsan!

Jag har inte uppdaterat för jag har inte riktigt tänkt på bloggen nu med skolan och jag har haft stresiga veckor. Men nu ska jag tar tag i kragen ( jag tror man säger det utrycket med det här samanhanget) och börja blogga igen. Men jag tänker inte berätta vad som har hänt i mitt liv utan det är att kolla framåt. Jag sitter just nu i möker och skriver det här blogg inlägget och lyssnar på musik i mina hörlurar. Har haft en vanlig dag med No och musik. Efter skolan så var jag hos kouraton. Jag var sen kvar i skolan lite efter för tekniskt sett så slutade jag inte. Kompliceat, kommer nån gång förklara hur systmet med min skola fungera. Men jag åkte sedan hem och kollade några avsnitt av awkward. Älskar den och nästa avsnitt kommer ut till usa i natt. Måste kolla på den.
Planer för morgondagen:
  • Vi ska till riksdagshuset och ha "rollspel" där vi ska vara olika pariter. Jag kom på nu att mina papper är i skolan så nu gäller det att försöka komma ihåg att kompisoner och montioner. Ganska svårt men man ska aldrig ge upp.
  • Efter det så måste jag äta lunch. Ska se om tjejerna vill om vi sak äta tillsammans. Vi ska inte ha med oss någon matsäck och med tanken på att vi alla fyra på en bit ifrån stan så skulle det vara najs att äta tillsammans.
  • Runt tre lite senare så ska jag träffa Linda. Hon slutar tre så jag får se vad jag kommer göra under tiden. Om jag sedan går hem och sen gå tll hennes skola. Det tar typ 10 minuter för mig att gå till henne så det ska inte vara några problem.

NU ska jag gå och sova för annars så komme rjag abra vara trött imorgon vilket kommer leda till att jag kommer vara gå halv-vaken till riksdagshuset. Not cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0