Sex månader

Det här är typ ett halv år i mellan. Man ser en liten skillnad.


I skolan

Hellu! Nu ät jag i skolan och ska snart till matsalen och äta lunch. Vi äter olika tider typ hela tidern. Ibland kan det vara skönt och ibland inte. Hoppas det blir god mat men det är ju skolan. 😜


Tjejkväll

Jag har bara inte haft tid att berätta men nu ska jag göra det.
På fredag kväll så åkte jag och mötte Chrille och Alice. Efter det så åkte buss till Hanna. Där hade vi det kul . Vi hade bak tävling där jag och Bella förlorade. :P. Vi gick också ut. Vi alla var klädda i svart. Vi gick runt och alla kollad på oss lite konstigt. Sen så bytte vi om och skulle sova. Men vi pratade typ i 2 timmar eller det kändes så. Sen fick vi och la oss. Jag och Alice sovde i dubbelsängen. Mitt i natten kom Hannas katt in. Som tur så la sig baiely sig vid Alices fötter och sov. Sen typ vid 8 så började den mjaoa. Efter typ 10 minuter då somnade den om. I alla var sen klar vakna vid 10.10 kan man säga. Sen gick vi upp och åt frukost. Sen så klädde vi på oss. Sen kom min mamma och hämtade mig och Chrille hemma hos Hanna. Sen skjutsade vi hem henne och sen åkte jag och min mamma hem.
Hade jätte roligt. Vi var flummiga och var bara oss själva och man behövde inte vara samma person som i skolan. 😃


School

Är nu i skolan och pluggat jätte bra. Har haft riktigt kul idag med tanken på att det är skolan. Har pluggat spanska och kurs. Det är alla andra ämnen som so och no. Det har blivit riktigt svårt nu. Har läst om medborgare i våta samhälle och eu. Lite intressant. Ska nog plugga vidare men jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror jag läser vidare på kursen så att jag är riktigt säker på lite saker. Här får ni lite bilder från dagen. 😃


Skola

Är nu i skolan och väntar lite. Jag börjar imorgon egentligen. Är här nu med . pappa och snart kommer väl mamma hoppas jag. 😜 är lite trött oh så. Ska ta hem lite skolarbete och jobba hemma lite gran. Pluggnörd kommer jag alltid vara och ingen kan ändra på det😄


The voise Sverige

Nu ska jag och min familj åka och kolla på The voise Sverige. Ska bli faktiskt kul. Vet inte hur länge jag kommer att bli borta men vi får hoppas att det inte blir för lång tid. Måste fixa mig och så.

Just det, jag har bestämmer mig att det bli choklad brunt eller svart. Vad tycker ni?


Svart eller rött

Jag har bestämmer mig för att färga håret. Det var ändå 5 månader sen jag gjorde det. Jag har bestämmer att det står mellan svart eller rött. Det finns ju nackdelar och fördelar. Orkar inte rabbla upp allt men vad tycker ni? Det är mitt beslut men jag vill också höra vad ni tycker. Här är 2 gamla bilder när jag har rött och svart. Vad passar mig bäst? 😄 den är sista är tagen i november när jag hade just klippt mig. Det ser ut så nu också.


Skal och tröja

Igår så var jag och Hanna i stan. Jag som är den som brukar inte shoppa köpte lite. En tröja från monki och ett skal till min iPhone. Det var rea på monki så jag passade på att hitta något snygg och jag hittade en snygg magtröja. Inte riktigt något man brukar har vid den här årstiden men det är snyggt till ett svart linne. Skalet är silvrigt och är verkligen bekvämt! Älskar det! 😄


Instragram

Det är bara Hanna som ni kan se. Hon ska sova över hos mig. Imorgon ska vi gå på en morgon promenad. Eller vi ska jogga och springa typ. 😄❤


Min egen iPhone!

Har köpt en egen iPhone idag. Köpte en 4 för det enda skilja den mellan 4 och 4s är typ 3 megapixlar och Siri som inte funkar i Svergie. Är super super glad! :)


På väg hem!

Jag märkte nu att ett av mina inlägg kom inte upp. Ville bara säga gott nytt år! Har inte haft internet nu under 4 dagar. Har tagit lite bilder på fyrverkeri. Helt ok. Jag bloggar från min mammas iPhone. Vill så gärna ha en själv.

RSS 2.0