Världens bästa överraskning!

I lördags fick jag världens bästa överraskning!
Dagen innan så sa mamma och pappa att vi skulle upp tidigt för dem hade en överraaskning för oss.
Så, på lördagen så gick vi upp vid åtta och gjorde oss ordningar. Sedan hoppade vi in i bilen och vi åkte in mot stan. Sen så parkerade vi en bit i från bron som går till djurgården. Vi gick litre till och jag ser att vi närmar oss grönan och skansen. vi går då mot grönan och då säger dem överraskningen. VI SKULLE TILL GRÖNAN! Det var så himla kul för dem hade sagt tidigare att vi inte skulle kunna ha råd. Sedan gick vi in och hade deet asgrymt. Det var då också Sommarkrysste så vi kunde se när alla uppträde. Jag väntade i kön till frittfall när Olly Murs uppträde. Kul med lite underhållning under tiden. Men jag åkte fritt fall och det var så läskigt! Jag åkte med min pappa och när vi så skulle prices upp så säger dem typ "nu åker ni 80 meter upp". 80 meter!? Det känns som evigheter innan vi är längst upp. Och sen måste man vänta där uppe innan kameran är redo. Som tur så gjorde vi utan TILT för då skulle jag ha varit död! Nej men sen så åker vi ner och jag blundar såklart nästan hela vägen men jag hör min pappa skrika så in i norden! Så när vi kom ner så skrattade några. Kan ni fatta hur högt han skrikte?
 
Men det var en riktig bra dag. Åt Ben And Jerry som, enligt mig, en av världens godaste glassar. Jag åt också en hel socker vad och såna som har sett gröna lunds sockervaddar fattar hur stora dem är!
Jag kom hem så sent så jag var för trött för att blogga. Men världens bästa överraskning jag har fått av mina föräldrar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0