Dagen

Har inte gjort så mycket, eller nu ljuger jag.  Jag gjorde mig i ordning och fixade min pastasallad. Sen ordnade jag ett par bilder som jag redigerade som ska till teodok, Det är en teaterförening som finns i Järfälla. Sedan så åkte jag till stan där jag skulle träffa resten av klassen men som tur så möte jag dem på tåget. Sedan så gick alla till trädgården där man fick chilla eller fixa lunch om man behövde. Men jag, Alice, Chrille och Hanna gick till hollister och kollade på kläder. Men sen gick vi till morderna museet och vi fick en visning. Själv tyckte jag att det var väldigt tråkigt. En del saker var roligt men det flesta var inte så intressant som jag hade önskat.
 
Men sedan ringde Linda spontant och frågade om vi ville göra något. Såklart ville jag det! Så jag åkte hem till Linda. När jag kom dit så spelade vi lite sims 3 ( ja, vi spelar det och ja, det är kul! :P) och sedan gick vi ut och hon visade mig bilder från när hon var i turkiet och vi pratade. Sedan kom henne lillesyter, som är bästa vän med min lillesyster, och vi fick varsin chockladboll. Sedan så tog vi bilder när vi åkte sparkcykel. Haha, blev en del bra och komiska bilder på oss. Sedan så sparkade vi fotboll och hållde på att bete oss som fem när vi stor och sparka fotboll och roka rokring medans vi lyssnar på olly murs.. Haha. Gjorde illa oss lite men som tur då har ingen av oss blåmärken av det. ;)

Ska nu skicka över bilderna till teodok och lyssna på olyss murs och bara kolla på några bloggar och sedan gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0